Garanţie surse de iluminat
pentru utilizatorul casnic

Toate sursele de iluminat oferite de Philips Lighting sunt proiectate şi fabricate la cele mai înalte standarde şi oferă performanţă de înaltă calitate, uşurinţă de utilizare şi uşurinţă de instalare. Dorim de asemenea să va aducem la cunoştinţă că Philips oferă garanţie pentru sursele de iluminat (LED, compact fluorescente, halogen) pentru a evidenţia calitatea produselor sale şi a tehnologiei incorporate.

 

Perioada de garanţie

Perioada de garanţie acordată este conform legii (L.449/2003) privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate (Directiva 1999/44/CE). Becurile achiziţionate de către o persoană fizică pentru folosinţă casnică beneficiază de garanţie 24 luni (2 ani), care se acordă de către vânzător de la data achiziţionării. Excepţie fac becurile a căror durată medie de viaţă este mai mică de 2 ani - termenul de garanţie pentru acestea este de 1 an.

 

Condiţiile de acordare a garanţiei pentru persoane fizice/uz casnic

În cazul puţin probabil de defectare în perioada de garanţie, Philips asigură suport pentru înlocuirea produsului. O astfel de înlocuire va fi efectuată de către vânzătorul original al produsului. Garanţia va continua de la data achiziţiei iniţiale.

Garanţia Philips se aplică cu condiţia ca produsul să fi fost utilizat în mod corespunzător pentru scopul în care a fost creat (pentru aplicatii de interior sau exterior, în corpuri de iluminat închise sau deschise, compatibil sau nu cu variatoare/reostate, etc). Detaliile referitoare la utilizare şi caracteristici se regăsesc pe ambalajul produsului.
Acordarea garanţiei se bazează pe un comportament de ardere de maxim 1000 de ore/an (maxim 3 ore pe zi), la o temperatură ambientală de 25º C şi un minim de 10 mm spaţiu liber în jurul produsului.

 

Ce se exclude?

Garanţia nu acoperă pierderile survenite în natură, inclusiv dar nu limitat la pierderea de date sau pierderea de afaceri. Garanţia Philips nu se aplică dacă:

• Documentele de cumpărare au fost alterate în orice fel sau sunt ilizibile.
• Modelul şi/sau seria de pe produs au fost modificate, şterse sau făcute ilizibile.
• Produsul este utilizat pentru scopuri comerciale.
• Defectul este cauzat de abuz sau folosirea necorespunzătoare a produsului, sau de condiţiile de mediu, care nu sunt în conformitate cu recomandările aferente produsului.
• Defectul este cauzat de conectarea la periferice, echipamente suplimentare sau accesorii, altele decât cele recomandate de către Philips.
• Produsul a fost deteriorat - inclusiv dar nu limitat la, deteriorări produse de animale de casă, fulgere, tensiune anormală, de apă sau de incendiu, calamităţi naturale sau a unui accident de transport.

 

Pentru eficienţa procesului, atunci când o persoană fizică contactează Philips sau magazinul de unde a achiziţionat becul cu probleme de garanţie, se impune să pună la dispoziţie factura iniţială sau chitanţa, care indică dată cumpărării, numele vânzătorului şi modelul produsului.

 

Detalii despre garanţia produselor Philips găsiţi la email: info@energiepeviata.ro
sau telefon +40 21 203 20 60.

 

x PHILIPS LIGHTING @DVENTURE
Copyright ©2012-2013 Philips Lighting Romania